TOP

Všeobecné obchodné podmienky

Vzťahujúce sa na poskytovanie EMS tréningov a ďalších služieb zo strany Poskytovateľa svojim zákazníkom.

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sú dostupné v priestoroch prevádzky a na webovej stránke www.kahama.sk.


Článok I – ÚVODNÉ USTANOVENIA

Kontaktné údaje Poskytovateľa na objednávanie zákazníkov a komunikáciu sú dostupné na webovej stránke Poskytovateľa.

Poskytovateľom je: Patrik Čverha, so sídlom Šafárikova trieda 8, 040 11 Košice,
IČO: 52659194, DIČ: SK1120423955
Zapísaný v živnostenskom registri: OU-KE-OZP1-2019/048916-2, číslo živ. reg. 820-89357. Obchodné meno/Ochranná známka: KaHama Adresa prevádzok:

  • Košice: Pražská 4 (prízemie), 040 11 Košice
  • Moldava nad Bodvou: Hviezdoslavova 18 (1. poschodie), 045 01 Moldava nad Bodvou
  • Michalovce: Štefana Kukuru (3. poschodie), 071 01 Michalovce
E-mailový kontakt: info@kahama.sk Telefónne čísla:
  • Košice: 0910 541 833
  • Moldava nad Bodvou: 0949 680 236
  • Michalovce: 0904 257 960
(ďalej len „Poskytovateľ“).

Účel týchto VOP je vymedzenie základných pravidiel pre poskytovanie služieb Poskytovateľom, vrátane práv a povinností zákazníka a Poskytovateľa.

Prednosť zmluvy pred VOP: Ak Zmluva medzi zákazníkom a Poskytovateľom obsahuje špecifické dojednania, majú tieto ustanovenia prednosť pred týmito VOP. V ostatných otázkach sa uplatňujú ustanovenia týchto VOP.

Súhlas so VOP: Objednaním akejkoľvek služby zákazník vyjadruje svoj úplný a bezvýhradný súhlas s týmito VOP.

Článok II ZÁKLADNÉ POJMY

  1. Pojmy nedefinované v týchto VZP majú taký význam, aký im priznávajú platné a účinné právne predpisy na úseku služieb a s tým súvisiacich činností, ako aj iné právne predpisy tvoriace súčasť právneho poriadku Slovenskej republiky.

2. VZP sú tieto Všeobecné zmluvné podmienky Poskytovateľa pre poskytovanie Služieb.

3. Zmluva je zmluvný vzťah o poskytovaní služieb medzi Poskytovateľom a Klientom v zmysle zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka a súvisiacich právnych predpisov. V častiach, v ktorých sa Zmluva odchyľuje od Všeobecných obchodných podmienok, má prednosť úprava obsiahnutá v Zmluve. Vo veciach neupravených v Zmluve sa na zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Klientom vzťahujú tieto Všeobecné obchodné podmienky.

4. Služba podľa týchto VZP zahŕňa poskytovanie služieb súvisiacich s poskytovaním starostlivosti pre zákazníka, ako aj ďalších služieb osobitne objednaných klientom u Poskytovateľa, ktoré nemajú povahu zdravotnej starostlivosti.

5. Cenník je cenník Služieb poskytovaných Poskytovateľom, ktorý predstavuje Poskytovateľom zostavený prehľad poskytovaných Služieb, poplatkov a cien za Služby poskytované Poskytovateľom pri výkone jeho činnosti. Cenník ako celok a prípadne aj jeho jednotlivé časti sú k dispozícii na prístupnom a viditeľnom mieste u Poskytovateľa, napríklad v čakárni a na webe.

6. Zákazník je a) fyzická osoba, ktorá vstúpila do právneho vzťahu s Poskytovateľom na základe Zmluvy a ktorej Poskytovateľ poskytuje Služby, b) fyzická osoba s ktorou Poskytovateľ vstúpil do rokovania o poskytovaní Služieb alebo c) fyzická osoba, ktorá požiadala Poskytovateľa o poskytnutie Služby.

7. Otváracie hodiny sú na účely týchto VZP časový úsek, v ktorom poskytovateľ poskytuje svoje služby.

8. Web predstavuje internetovú lokalitu, kde sú uverejnené podstatné informácie o Poskytovateľovi (identifikačné údaje Poskytovateľa vrátane kontaktných údajov Poskytovateľa) a tiež informácie o Službách poskytovaných Poskytovateľom (Cenník, otváracie hodiny, poučenia službám a ďalšie).

9. Spätná väzba je systém odovzdávania hodnotenia Služieb poskytovaných Poskytovateľom, prostredníctvom ktorého zákazník vyjadruje svoj názor (pozitívny alebo negatívny) na Služby poskytnuté zákazníkovi Poskytovateľom. Primárne sa realizuje prostredníctvom hodnotiaceho formuláru na webe.

10. Údaje zákazníka sú jeho identifikačné a kontaktné údaje uvedené v Zmluve uzatvorenej medzi zákazníkom a Poskytovateľom, a/alebo uvedené v jeho dokumentácii, vrátane jeho e-mailovej adresy, telefónneho čísla, či iných komunikačných údajov slúžiacich na komunikáciu s zákazníkom na komunikačných platformách. Údaje zákazníka sa považujú za aktuálne až do momentu pokiaľ zákazník písomným spôsobom neoznámi Poskytovateľovi ich zmenu. Kontaktné údaje zákazníka ako sú emailová adresa alebo jeho telefónne číslo môžu byť Poskytovateľom využívané na doručovanie informácií týkajúcich sa Služieb poskytovaných Poskytovateľom, ako sú napríklad poučenia/informácie k o zľavách a pod.

Článok III

ZÁKLADNÉ PRAVIDLÁ POSKYTOVANIA SLUŽIEB

  1. Ak si to povaha poskytovanej Služby vyžaduje, je zákazník povinný sa na jej poskytnutie vopred objednať.

2. Právny vzťah medzi Poskytovateľom a zákazníkom vzniká na základe Zmluvy, ktorá môže byť uzatvorená písomne alebo momentom poskytnutia Služby zo strany Poskytovateľa (ďalej len „uzatvorenie Zmluvy“). Tento zmluvný vzťah sa riadi týmito VZP, ktoré sú verejne dostupné na webovej stránke Poskytovateľa, ako aj v priestoroch prevádzky.

3. Zákazník je povinný uhradiť cenu za poskytnuté Služby podľa platného Cenníka, pokiaľ tieto Služby nie sú hradené z verejného zdravotného poistenia. Platba musí byť vykonaná v súlade s platnými právnymi predpismi.

4. Zákazníkovi budú poskytnuté organizačné pokyny týkajúce sa ďalšieho postupu pri poskytovaní Služieb, vrátane pravidiel určovania poradia zákazníkov. Zákazník je povinný tieto pokyny rešpektovať.

5. Spracovanie osobných údajov zákazníkov sa riadi podmienkami ochrany osobných údajov, ktoré sú zverejnené na webovej stránke Poskytovateľa a v priestoroch prevádzky.

6. Zákazník je povinný bezodkladne oznámiť Poskytovateľovi každú zmenu svojich osobných údajov, ktoré poskytol pri registrácii alebo v súvislosti s poskytovaním Služieb.

7. Zákazník zodpovedá za správnosť, pravdivosť, úplnosť a aktuálnosť informácií, ktoré poskytne Poskytovateľovi v súvislosti s poskytovaním Služieb.

Článok IV

VZÁJOMNÉ PRÁVA A POVINNOSTI

  1. Poskytovateľ je povinný poskytovať Služby odborne a v súlade s osvedčenými postupmi v oblasti poskytovaných služieb.
  2. Poskytovateľ poskytuje Služby na základe informovaného súhlasu zákazníka.
  3. Zákazník sám rozhoduje o využívaní služieb Poskytovateľa a nesie za svoje rozhodnutie plnú zodpovednosť. Služby sú poskytované na základe podnetu/žiadosti zákazníka, pričom Poskytovateľ rešpektuje jeho rozhodnutia v rámci možností a kapacít prevádzky.
  4. Poskytovateľ nie je povinný vyhovieť požiadavke zákazníka, ak by jej splnenie bolo v rozpore s odbornými postupmi, prevádzkovými pravidlami alebo bezpečnostnými štandardmi.
  5. Efektívne poskytovanie Služieb si vyžaduje súčinnosť zákazníka. Zákazník je povinný poskytovať Poskytovateľovi pravdivé a úplné informácie súvisiace s poskytovaním Služieb a riadne plniť všetky svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy a týchto VZP.

Článok V

PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA PRI POSKYTOVANÍ SLUŽIEB

  1. Zákazník má právo požiadať o záznam o poskytnutej službe. Ak má výhrady k poskytnutej službe, môže podať reklamáciu v súlade s reklamačným poriadkom Poskytovateľa.

2. Zákazník má právo na ochranu svojej osobnosti, súkromia a osobných údajov pri využívaní služieb Poskytovateľa.

3. Zákazník je oprávnený rozhodovať o tom, či služby prijme alebo odmietne.

4. Zákazník má právo byť vopred informovaný o účele, povahe, možných účinkoch a odporúčaniach k poskytovaným Službám. Poskytovateľ je povinný poskytnúť tieto informácie zrozumiteľne, ohľaduplne a v dostatočnom predstihu pred poskytnutím Služby.

5. Informácie o procedúrach, ich odporúčaní, kontraindikáciách a účinkoch sú dostupné v priestoroch Poskytovateľa a na jeho webovej stránke. Poskytovateľ môže zasielať informácie o plánovaných výkonoch aj prostredníctvom e-mailu alebo SMS.

6. Poskytovateľ môže vo formulároch informovaného súhlasu odkazovať na podrobné informácie prostredníctvom QR kódu alebo URL adresy. Elektronická forma súhlasu je platná, ak umožňuje zachytiť obsah prejavu vôle zákazníka (napr. elektronický podpis na tablete alebo potvrdenie cez e-mail/SMS).

7. Zákazník má ďalej právo:
a) na ochranu súkromia a dôvernosť poskytnutých informácií,
b) na humánny a profesionálny prístup zo strany Poskytovateľa,
c) na dodržanie dohodnutých termínov v rámci prevádzkových možností Poskytovateľa.

8. Zákazník je povinný:
a) informovať Poskytovateľa o relevantných zdravotných obmedzeniach, alergiách alebo iných skutočnostiach, ktoré môžu ovplyvniť bezpečnosť poskytovaných služieb,
b) dodržiavať odporúčania týkajúce sa prípravy na zákroky a postupy po ich vykonaní,
c) správať sa v priestoroch Poskytovateľa ohľaduplne a rešpektovať interné pravidlá prevádzky.

9. Ak zákazník zamlčí alebo skreslí informácie o svojom zdravotnom stave, Poskytovateľ nezodpovedá za prípadné nežiadúce reakcie či neuspokojivé výsledky poskytovanej služby.

ČLÁNOK VI
POSTAVENIE POSKYTOVATEĽA

  1. Zákazník je povinný správať sa k pracovníkovi úctivo.

2. Poskytovateľ má právo určiť, ktorý pracovník bude poskytovať starostlivosť zákazníkovi („pracovník“).

3. Pracovník je povinný vykonávať starostlivosť efektívne, bez zbytočných nákladov pre zákazníka, s ohľadom na jeho čas a súkromie.

4. Pracovník musí postupovať humánne a citlivo.

5. Pracovník je povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré získal od zákazníka, pokiaľ nie je v Zmluve, týchto VZP alebo v právnych predpisoch uvedené inak.

6. Poskytovateľ vedie a uchováva dokumentáciu zákazníka v súlade s platnými právnymi predpismi.

ČLÁNOK VII
OBJEDNÁVANIE A OTVÁRACIE HODINY

  1. Zákazníci si môžu rezervovať termín:
    a) telefonicky,
    b) e-mailom,
    c) osobne,
    d) online rezerváciou.

2. Poskytovateľ poskytuje starostlivosť v schválených otváracích hodinách.

3. Zákazníci sa dostavia na ošetrenie aspoň 10 minút pred termínom a sú volaní pracovníkom podľa objednávkového systému.

4. Poskytovateľ rozhoduje o konečnom poradí zákazníkov na základe relevantných kritérií.

5. Poskytovateľ nezaručuje, že všetkým zákazníkom bude služba poskytnutá v požadovaný deň z kapacitných dôvodov. V takom prípade dohodne najbližší možný termín.

ČLÁNOK VIII
STAROSTLIVOSŤ NESPÔSOBILÉMU ZÁKAZNÍKOVI

  1. Poskytovateľ neposkytuje služby nespôsobilým zákazníkom.

2. Za nespôsobilého zákazníka sa považuje maloletá osoba do 18 rokov (ak neuzavrela manželstvo), osoba s obmedzenou spôsobilosťou alebo osoba pozbavená spôsobilosti.

3. Nespôsobilý zákazník koná prostredníctvom zákonného zástupcu, ktorý preukáže svoju totožnosť a oprávnenie na zastupovanie.

ČLÁNOK IX
ODPLATA ZA POSKYTOVANIE STAROSTLIVOSTI

  1. Poskytovateľ môže za neospravedlnenú neúčasť požadovať zmluvnú pokutu uvedenú v cenníku.

2. Poskytovateľ zverejňuje aktuálny Cenník v priestoroch prevádzky a na webe.

3. Zákazník potvrdzuje, že bol s cenníkom oboznamený.

4. Za neospravedlnenú neúčasť najmenej 1 pracovný deň vopred není nárok na vrátenie poplatku.

ČLÁNOK X
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  1. Poskytovateľ poskytne osobné údaje iba autorizovaným osobám.

2. Poskytovateľ spracúva osobné údaje v súlade s GDPR a príslušnými zákonmi.

3. Fotodokumentácia pred a po ošetrení môže byť zverejnená anonymizovaná. Zákazník má právo požiadať o nezverejnenie.

ČLÁNOK XI
RIEŠENIE SPOROV A ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU

  1. Poskytovateľ nezodpovedá za vady materiálov, ktoré sám nevyrobil.

2. Spory sa riešia prednostne vzájomnou komunikáciou.

3. Zmluvné strany sa zaväzali nepoškodzovať dobré meno druhej strany.

4. Zákazník si počas ošetrenia nesie osobné veci so sebou, Poskytovateľ nezodpovedá za ich stratu.

Článok XII
ZBAVENIE MLČANLIVOSTI A DOKUMENTÁCIA A JEJ SPRÍSTUPŇOVANIE A POSKYTOVANIE

1. Poskytovateľ je povinný pri poskytovaní starostlivosti postupovať tak, aby nedošlo k ohrozeniu, zničeniu, poškodeniu dokumentácie alebo neoprávnenému úniku osobných údajov zákazníka.

2. Poskytovateľ je oprávnený poskytnúť údaje o zdravotnom stave zákazníka len osobám, ktoré určil (identifikoval) zákazník, ako aj osobám, ktorých oprávnenie upravuje právny predpis.

3. zákazník zbavuje mlčanlivosti pracovníka určeného Poskytovateľom na poskytovanie starostlivosti zákazníkovi (ďalej aj ako “pracovník“) v rozsahu a voči:
a) Poskytovateľovi starostlivosti v celom rozsahu údajov zo dokumentácie,
b) právnemu zástupcovi ošetrujúceho pracovníka / Poskytovateľa v prípade uplatnenie právnych nárokov zákazníka vyplývajúcich z poskytnutejstarostlivosti, a to v rozsahu nevyhnutnom pre efektívne vykonanie právnej služby,
c) voči súdu (vrátane rozhodcovského), správnym orgánom, sporovým stranám a ich právnym zástupcom, znalcovi a orgánu činnému v trestnom konaní v konaniach, v ktorých sa prejednáva nárok zákazníka alebo ošetrujúceho pracovníka, alebo v ktorom sa rozhoduje o vine a treste ošetrujúceho pracovníka v súvislosti s poskytnutím starostlivosti zákazníka.

5. Poskytovateľ môže poskytnúť údaje o zdravotnom stave zákazník, ako aj fotokópie, či scany dokumentácie (na základe vyžiadania zákazníka alebo osoby podľa ods. 2 a 3 tohto článku VZP), inak ako osobne, len na emailovú adresu zákazníka alebo telefónne číslo zákazníka uvedené Zmluve/dokumentácii zákazníka.

6. Povinnosťou zákazníka je zabezpečiť ochranu svojho súkromia a nepretržitú aktuálnosť údajov zákazníka. zákazník je povinný zabezpečiť, aby k jeho emailovej schránke, k zariadeniu na ktorom sa používa telefónne číslo uvedené v Zmluve, alebo v jeho dokumentácii, ako aj k dodatočne odsúhlaseným komunikačným platformám (pre komunikáciu medzi zákazníkom a Poskytovateľom) mali prístup výlučne len tie osoby, ktoré zákazník oprávnil oboznamovať sa s obsahom dokumentácie zákazníka a s komunikáciou medzi zákazníkom a Poskytovateľom. Poskytovateľ nezodpovedá za škodu priamo alebo nepriamo spôsobenú tým, že sa do obsahu emailovej schránky, telefonickému zariadeniu s telefónnym číslom zákazníka, či k dodatočne odsúhlaseným komunikačným platformám dostala nepovolaná osoba.

7. Do momentu písomného oznámenia zmeny údajov zákazníka, sa má za to, že údaje uvedené Zmluve medzi Poskytovateľom a zákazníkom alebo uvedené v jeho dokumentácii sú správne a platné (ďalej ako „prezumpcia správnosti “).

8. Všetky formy komunikácie medzi Poskytovateľom a zákazníkom sa spravujú podmienkami spracovania osobných údajov u Poskytovateľa (článok XI).

10. Žiadostiam zákazníka, či iných oprávnených osôb o poskytnutie, či sprístupnenie dokumentácie zákazníka Poskytovateľ vyhovie v čo najkratšom čase, v závislosti od svojich prevádzkových možností, pričom Poskytovateľ bude na žiadosť oprávnenej osoby reagovať v lehote siedmych pracovných dní od doručenia žiadosti. Žiadosť o poskytnutie/sprístupnenie údajov oprávnená osoba podáva Poskytovateľovi písomne. Oprávnená osoba je povinná hodnoverným spôsobom preukázať, že patrí medzi oprávnené osoby určené právnymi predpismi, inak Poskytovateľ jej požiadavke nebude môcť vyhovieť.

11. K sprístupneniu zdravotnej dokumentácie spravidla dochádza v sídle Poskytovateľa.

Článok XIII
PLATNOSŤ A ÚČINNOSŤ VZP

1. VZP a Cenník môže Poskytovateľ jednostranne zmeniť, a to napríklad z dôvodu legislatívnych zmien dotýkajúcich sa poskytovaných Služieb alebo z dôvodov smerujúcich k snahe zlepšiť poskytované Služby. Takúto zmenu je Poskytovateľ povinný oznámiť zákazníkovi vo forme jej zverejnenia na webe a v priestoroch čakárne, a to najneskôr 5 pracovných dní pred dňom nadobudnutia ich účinnosti. Nové znenie VZP a/alebo Cenníka bude zákazníka zaväzovať uplynutím piateho pracovného dňa od jeho zverejnenia spôsobom upraveným v prechádzajúcej vete.

Článok XIV
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

1. Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a zákazníkom sa riadia Zmluvou, týmito VZP a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými a účinnými na území Slovenskej republiky, a to v uvedenom poradí.

2. Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a zákazníkom sa spravujú právom Slovenskej republiky, predovšetkým zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, zákonom č. 576/2004 Z.z. o zdravotnej starostlivosti, službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákonom č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákonom č. 577/2004 Z.z. o rozsahu zdravotnej starostlivosti uhrádzanej na základe verejného zdravotného poistenia a o úhradách za služby súvisiace s poskytovaním zdravotnej starostlivosti.

3. Poskytovateľ zverejňuje VZP na prístupnom a viditeľnom mieste u Poskytovateľa a tiež na webe . Ak je znenie týchto VZP vyhotovené vo viacerých jazykoch, právne záväzné je znenie v slovenskom jazyku. VZP platia aj po skončení právneho vzťahu Poskytovateľa a zákazníka, a to až do úplného vysporiadania ich vzájomných vzťahov.

4. Ku dňu účinnosti týchto VZP sa rušia všetky predchádzajúce všeobecné zmluvné podmienky týkajúce sa poskytovania Služieb podľa týchto VZP.

5. Tieto VZP sa uplatnia na existujúce zmluvné vzťahy medzi Poskytovateľom a zákazníkom v rozsahu, v ktorom neodporujú medzi nimi uzavretej zmluve.

6. Ak sa dôvod neplatnosti týchto VZP vzťahuje len na niektorú ich časť, je neplatnou len táto časť, pokiaľ z povahy vzťahu medzi Prevádzkovateľom a zákazníkom alebo z povahy ustanovenia nevyplýva, že túto časť nemožno oddeliť od ostatného obsahu.

7. Tieto VZP nadobúdajú platnosť zverejnením v priestoroch Poskytovateľa dňa a účinnosť dňa

V Košiciach, dňa 26.3.2025 a účinnosťou 27.3.2025
Poskytovateľ: Patrik Čverha